Η ΣΗΜΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΣΥΜΒΟΛΟ


lathropoutsolagna-simaia-elliniki-skopimotita

Δεν θα μπορούσα να αφήσω ασχολίαστο το σημερινό συμβάν με την σημαιοφόρο μαθήτρια που φορούσε την Ισλαμική μαντήλα.

Καταρχήν, δεν τρέφω κανένα αρνητικό συναίσθημα για την συγκεκριμένη μαθήτρια. Τις δίνω μάλιστα και τα συγχαρητήριά μου για την αριστεία της. Όμως… θα πρέπει να γνωρίζουν τόσο οι «φωστήρες» δάσκαλοι στα σχολεία, όσο και οι ανίδεοι του Υπουργείου Παιδείας, ότι η Ελληνική σημαία έχει 9 λωρίδες που συμβολίζουν το 9σύλλαβο «Ελευθερία ή Θάνατος» και … ένα ΣΤΑΥΡΟ (!!!), που συμβολίζει την Ορθόδοξη-Χριστιανική πίστη μας.

Συνεπώς δεν είναι δυνατόν μια αλλόθρησκη, εν προκειμένω Ισλαμίστρια, να σηκώνει το Ελληνορθόδοξο σύμβολο. Κανονικά, ούτε η ίδια έπρεπε να δεχτεί κάτι τέτοιο. Είναι σαν να προσεύχομαι εγώ ο Χριστιανός, στο Κοράνι! Έλεος με τα «στημένα» λάθη!

Επιπλέον θα πρέπει οι προαναφερόμενοι δάσκαλοι και κάφροι του υπουργείου να μην αμελούν και το Νόμο 61722 του 2002 που ρητά αναφέρει ότι στις Εθνικές παρελάσεις οι μαθητές πρέπει να είναι ομοιόμορφα ντυμένοι, σύμφωνα με τη στολή του σχολείου και τις παραδόσεις του Έθνους μας. Και η Ισλαμική μαντήλα δεν αποτελεί Εθνικό ή θρησκευτικό μας σύμβολο, ούτε σχολική στολή. Εκτός κι αν κάποιοι σκοπεύουν να μας τα επιβάλλουν.

Τις τερατογενέσεις των συριζαίων εθνομηδενιστών κυβερνητών μας λοιπόν, τους τις γυρίζουμε ομόφωνα πίσω!

Δεν πάει άλλο με δαύτους πια. Δεν θα μας προκαλούν ακόμα και την ημέρα της 28ης Οκτωβρίου. Φτάνει πια !!!

Βασίλης Κασιμάτης

__________________________
http://wp.me/p1QIo0-7Ep

This entry was posted in ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΕΠΕΤΕΙΟΙ. Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Η ΣΗΜΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΣΥΜΒΟΛΟ

  1. Ο/Η kapagriniou λέει:

    Συγχαρητήρια για την αριστεία της, και της εύχομαι περαιτέρω πρόοδο, έως τέτοιου επιπέδου, ώστε να μην έχει ανάγκη κανενός είδους «μαντήλα»! Όμως, το έμβλημα ενός έθνους, οφείλεται να υψώνεται σε μια εθνική επέτειο, από κάποιον τον οποίον εκπροσωπεί, αλλά και εκπροσωπείται!!!
    Ο ισλαμισμός ουδεμία σχέση έχει με τον ελληνισμό, και η φέρουσα του εμβλήματος, αμφιβάλλω αν είναι Ελληνίδα!!! Η συγκεκριμένη κοπέλα, δεν υψώνει το έμβλημα του σχολείου στο οποίο φοιτά, αλλά το έμβλημα ενός άλλου έθνους, στο οποίο δεν ανήκει, όσο κι αν θέλει να το τιμά…
    Εγώ πάντως, αν φοιτούσα στο εξωτερικό, θα αρνιόμουν να υψώσω ξένο εθνικό έμβλημα σε εθνική επέτειο! Όχι από απαξίωση, αλλά από σεβασμό! Σεβασμό στο ξένο έθνος, διότι το έμβλημα εκπροσωπεί εκείνους κι όχι εμένα, διότι θα ήταν υποκριτικό από μέρους μου να το υψώσω, εφόσον δε με εκπροσωπεί! Υψώνω μόνον το δικό μου έμβλημα, διότι αυτό συμβολίζει το έθνος μου, αυτό φέρει το αίμα των προγόνων μου, αυτό συμβολίζει τα όσα με συνδέουν με το έθνος/γένος μου!!!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η kapagriniou λέει:

    Φ713/16/76245/30-08-1974 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
    2. Στολή παρελάσεως.
    Οι σπουδασταί των Ανωτάτων και Ανωτέρων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, των Σχολών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαιδεύσεως και οι μαθηταί των σχολείων Μέσης και Δημοτικής Εκπαιδεύσεως, θα φέρουν ομοιομόρφους στολάς.
    Γ4/150/24-02-2000 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
    Έχοντας υπόψη το Ν. 1566/85
    δ) {(Δεν μπορούν να ορισθούν σημαιοφόροι και παραστάτες οι έχοντες ξένη υπηκοότητα και ξένη καταγωγή μαθητές. Μπορούν, να ορισθούν σημαιοφόροι και παραστάτες μαθητές που έχουν μεν ξένη υπηκοότητα αλλά είναι Ελληνικής καταγωγής. Μπορούν, εφόσον και οι γονείς τους το επιθυμούν να ορισθούν σημαιοφόροι και παραστάτες μαθητές που έχουν μεν ξένη υπηκοότητα αλλά είναι Ελληνικής καταγωγής.)}

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η kapagriniou λέει:

    Αλεκος Μοσχονας.
    Θα ενημερώσω όλους αυτούς που είναι άσχετοι ότι όλοι οι αλλοδαποί μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαλλάσονται από το μάθημα τον θρησκευτικών και την Προσευχή δεύτερον τα 2 πρώτα χρόνια δεν εξετάζονται ούτε γραπτώς ούτε προφορικώς και δεν συμμετέχουν ουτε σε γραπτες εξετασεις σε κανένα από τα ακόλουθα μαθήματα Αρχαία Ελληνική γλώσσα και Νεοελληνική γλώσσα τέλος στα υπόλοιπα μαθήματα στα οποία συμμετέχουν εξετάζονται προφορικά σε αντίθεση με τα Ελληνόπουλα που εξετάζονται γραπτώς και έχουν ως άριστα το 10 σε αντίθεση με τα Ελληνόπουλα που έχουν ως άριστα το 20 μετά τα 2 χρόνια η μόνη αλλαγή που γίνεται σε όλα τα παραπάνω είναι πως το άριστα από το 10 γίνεται 16 για τους αλλοδαπούς μαθητές σε αντίθεση με τους Έλληνες που παραμένει στο είκοσι οποίος αμφισβητεί όλα όσα γράφω αρκεί να ψάξει για την Νομοθεσία άρα θα απαντήσω σε όλους αυτούς που λένε πως καλά έκανε ο κάθε αλλοδαπός που σήκωσε την σημαία μας ότι πέρα από το ηθικό κοματι να μην μπερδεύει την βούρτσα με την Πουτσα και συγκρίνει 2 ανόμοια πράγματα

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η kapagriniou λέει:

    Παρελαση στην ΚΑΛΥΜΝΟ.
    Ποσα μπραβο σ αυτα τα κοριτσια που πρωτα απ ολα τιμησαν τον ευαυτο τους με αυτη την ομορφη εμφανιση;;
    Συγχαρητηρια σε δασκαλους και καθηγητες παραδειγμα για μιμιση, ολα τ αλλα που ειδα ηταν τηλεοπτικη πασαρελα.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Ο/Η kapagriniou λέει:

    Ας δούμε τι συμβολίζει η μαντήλα (μουσουλμανική)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ & ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
    Μεγάλο ζήτημα δημιουργήθηκε εκ νέου, με την μαντήλα που φορούσε η σημαιοφόρος αυτήν την φορά, κάποιου σχολείου στην παρέλαση.
    Ας αναλύσουμε το ζήτημα.
    Κατά παράδοση η ευθύνη της Σημαίας (γιατί περί ευθύνης πρόκειται) δίνεται στον καλύτερο μαθητή ως αναγνώριση στις προσπάθειες του και ως ένδειξη εμπιστοσύνης ότι θα τιμήσει τα ιδεώδη που συμβολίζει η Σημαία αυτή.
    Στον πόλεμο μάλιστα έχουν πεθάνει χιλιάδες άνθρωποι για να μην την αφήσουν να πέσει σε χέρια που δεν θα την σεβαστούν.
    Οι συμβολισμοί της είναι συγκεκριμένοι, σαφείς και διαχρονικοί:
    – Η Ελευθερία και οι αγώνες που έχουν γίνει γι’ αυτήν από τους Έλληνες.
    – Η ιστορική συνέχεια των Ελλήνων μέσα από τους αγώνες αυτούς.
    – Η χριστιανική παράδοση που την συμβολίζει ο σταυρός.
    Συνεπώς αυτός που θα την κρατάει, δεν αρκεί να είναι καλός μαθητής, αλλά να σέβεται όλα όσα συμβολίζει η Σημαία και να είναι έτοιμος να δώσει και την ζωή του για να προστατεύσει τα ιδεώδη που συμβολίζει.
    Ας δούμε τι συμβολίζει η μαντήλα και τι συμβολισμούς θέλει να περάσει η συγκεκριμένη μαθήτρια και οι εμπνευστές του να της εμπιστευθούν την Σημαία.
    – Η μαντήλα με τον τρόπο που εμφανίζεται, συμβολίζει την μη ισότιμη θέση της γυναίκας σε μία ανδροκρατούμενη κοινωνία, πράγμα που είναι αντίθετο με τον πρώτο συμβολισμό της Σημαίας περί Ελευθερίας.
    – Η μαντήλα με τον τρόπο που επιβάλλεται, συμβολίζει την μουσουλμανική θρησκεία και τα ιδεώδη της, τα οποία είναι αντίθετα και με το πνεύμα της ισότιμης θέσης της γυναίκας, αλλά και για τους αλλόδοξους άπιστους (και τους χριστιανούς δηλαδή) που τους θεωρεί ως κατώτερους ανθρώπους από τους μουσουλμάνους (οι ίδιοι και οι ιεροί τους κανόνες το λένε), ακόμη κι αν γίνουν μουσουλμάνοι.
    Συνεπώς στους δύο από τους τρεις συμβολισμούς , δεν υπάρχει συνέπεια με την μαντήλα.
    Όλα θα ήταν διευθετημένα χωρίς προβλήματα και εντάσεις, εάν ο ενδυματολογικός κώδικας ήταν συγκεκριμένος και σαφής και οι δάσκαλοι στα σχολεία τον τηρούσαν.
    Εάν η μαθήτρια ήθελε να συμβολίσει με τον τρόπο αυτό την ανελευθερία που επιβάλλει η μουσουλμανική θρησκεία, απλά δεν θα μπορούσε να το κάνει όχι γιατί δεν πιστεύουμε στα ανθρώπινα δικαιώματα, στην ισότητα και στην ελευθερία, αλλά γιατί αυτή ή ίδια δεν πιστεύει σε αυτά ή αυτοί που της επέβαλλαν να φερθεί έτσι. Με την συγκεκριμένη μάλιστα στάση επιδιώκει να συμβολίσει την ενελευθερία αυτήν.
    Μπορεί η αποδοχή του αντιφατικού αυτού συμβολισμού να εμφανίζεται σήμερα ως δημοκρατική και ως σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα . Όμως με τον τρόπο που επιλέχθηκε να εκφρασθεί στη δημόσια σφαίρα, σκοπό έχει να λειτουργήσει εναντίον των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Επιδιώκει δηλαδή να εγκαθιδρύσει την δημόσια αποδοχή της ανελευθερίας και της ανισότητας και παρελκυστικά να επιφέρει την αλλοίωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως είναι θεσμοθετημένα. Γι΄ αυτό θα πρέπει να κριθεί για τα αποτελέσματα που επιθυμεί να επιφέρει.
    Μπορεί όποιος θέλει να πιστεύει σε ότι θέλει, αλλά οφείλει να το εκφράζει σεβόμενος τις θεμελιώδεις αξίες του πολιτισμού και των θεσμών μας. Οτιδήποτε κάνει που τις προσβάλλει και τις υποβαθμίζει, δεν μπορεί να είναι αποδεκτό, πόσο μάλλον στην δημόσια σφαίρα της παρέλασης με τους συγκεκριμένους συμβολισμούς.

    του Δημήτρη Βαγενά

    Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Ο/Η kapagriniou λέει:

    Η «αμερικανιά» της 28ης Οκτωβρίου, που είδαμε όλοι, με την σημαιοφόρο από το… Αφγανιστάν που φορούσε μαντίλα, ήταν της «τελευταίας στιγμής»!

    Γιατί νωρίτερα, μαρξιστές ινστρούχτορες συγκεκριμένου σχολείου των Αθηνών είχαν αποφασίσει να κατεβάσουν στην παρέλαση όλες τις μαθήτριες –και τις καθηγήτριες- με μαντίλες, ως συμβολική ένδειξη «συμπαράστασης» και «αλληλεγγύης» στα «προσφυγάκια», για να προκαλέσουν αίσθηση!

    Ευτυχώς, η τεράστια αυτή πρόκληση απετράπη, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των Ελληνίδων μαθητριών δήλωσε ξεκάθαρα στους ινστρούχτορες ότι δεν πρόκειται να υποστούν τέτοιον εξευτελισμό, ακόμα κι αν τις αποβάλλουν από το σχολείο!

    (ΥΓ): Προσοχή! Οι μαρξιστές ινστρούχτορες θα επιχειρήσουν να το κάνουν σε άλλο σχολείο, την 25η Μαρτίου!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s