Πώς θα ζήσω κύριοι …


plousios_ftoxos_peinaΣήμερα μετά λύπης μου είδα οτι μου απορρίψατε την αίτηση για το πρόγραμμα ανθρωπιστικής βοηθείας…. εσείς οι λογιστές του κράτους μήπως και μπορείτε να μου πείτε ΠΩΣ με 400 ευρώ τον μήνα εισόδημα θα πληρώσω το ενοίκιο του γιου μου που σπουδάζει, πως θα πληρώσω το δάνειο του σπιτιού μου στην τράπεζα, πως θα πληρώσω το ρεύμα μου .. το τηλέφωνο είναι πολυτέλεια…. πως θα φαω… ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΩ… έχετε εκει την φορολογική μου δήλωση ΟΛΑ ΤΑ βλέπετε, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Καταγγελία άνεργου πολίτη

______________________

http://wp.me/p1QIo0-7pA

This entry was posted in ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΤΟΠΙΚΑ, ΤΡΩΚΤΙΚΑ. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

