«Η λογικότητα και η ευτυχία είναι ένας αδύνατος συνδυασμός»


 Ο παρόν πίνακας είναι μοναδικός, για όποιον επιθυμεί να τον αγοράσει. Η ονομασία που έχει είναι "Arte para el dolor de otro", που σημαίνει, για όσους δεν γνωρίζουν Ισπανικά, "Τέχνη για τον πόνο του άλλου"

Ο παρόν πίνακας είναι μοναδικός, για όποιον επιθυμεί να τον αγοράσει. Η ονομασία που έχει είναι «Arte para el dolor de otro», που σημαίνει, για όσους δεν γνωρίζουν Ισπανικά, «Τέχνη για τον πόνο του άλλου»

ΛΟΓΩ του ότι μερικοί, αρκετοί, λίγοι ή πολλοί φίλοι, δεν με γνωρίζετε σας ενημερώνω, πως εδώ και 37 χρόνια, ΠΟΤΕ δεν ακολουθούσα το «πολιτικό ρεύμα». Εκρινα από την αρχή αυτής της πολύχρονης περιόδου, πως πρέπει, για να είμαι «υγιής πολιτικά», να συνθέτω τις θέσεις για κάθε θέμα. που παρουσιάζονται από κάθε «χώρο» και να αποφασίζω για το συμπέρασμα της γνώμης μου και όχι της ψήφου μου.
ΠΟΤΕ δεν «μπέρδεψα» όμως, την «τσέπη» μου, με την «ψήφο» μου ή θα προτιμούσα να πω, το «πολιτικό μου ποιόν».
Αλλο θέμα η «τσέπη» και διαφορετικό να συμφωνώ με κάποιον(διαχρονικά), «πολιτικό χώρο» που θέλει να φροντίσει την «τσέπη» μου…. .
ΔΕΝ «ΑΝΗΚΩ» , ούτε «ανήκα» , ούτε ποτέ θα το δεχτώ να προσχωρήσω, σε οιονδήποτε πολιτικό «χώρο» και ιδιαίτερα όταν εμπλέκεται το πρόβλημα «τσέπη», που σήμερα είναι το κύριο πρόβλημα.
Παρόλα αυτά, έκανα ένα θεωρητικό λάθος πριν τις πρόσφατες εκλογές και επέλεξα να ακολουθήσω στην «ψήφο», ένα κόμμα αμελητέου πολιτικού βάρους, θέλοντας (εσφαλμένα, όπως θα εξηγήσω) να ακολουθήσω το μίνιμουμ «πολιτικό μοδάτο υπερθέαμα».
Ξαφνικά, αυτό το πολιτικά έλασσον κόμμα, δεν μπλέχτηκε στο «υπερθέαμα» και εγώ έμεινα μόνος με το οικτρό λάθος μου, καθώς παραβίασα την πεποίθησή μου. Δεν θα ασχοληθώ άλλο, με αυτή την μη εκλογική εμπλοκή του αμελητέου…., αλλά θα ασχοληθώ με αυτή την εσφαλμένη απόφασή μου.
Αυτό που μου αποδείχτηκε είναι ότι, δεν φτάσαμε τυχαία, ως Ελληνική κοινωνία, σε αυτή την οικονομική, ηθική, πολιτική κατάντια.
ΤΟ γράφω καθώς ανακάλυψα πρόσωπα που για την «τσέπη» τους, είναι ικανά να συμμαχήσουν ακόμη και με έναν παιδεραστή(δεν το ομολογούν, δεν έχουν την διάθεση να προβληματιστούν με αυτό), αρκεί να «σωθούν» από το οικονομικό τους πρόβλημα.
Προσωπικά το βρίσκω ΑΝΗΘΙΚΟ. Πολιτικά το βρίσκω ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
ΕΓΩ διαφέρω και δεν πρόκειται να υποκύψω.
Ομως αναγνωρίζω την ποσοτική υπεροχή των ΑΝΗΘΙΚΩΝ πολιτών, πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά. Τους δικαιολογώ απερίφραστα, καθώς έχουν παρασυρθεί, από το θλιβερό γκόσιπ που βλέπουν και ζουν επί δεκαετίες.
ΔΕΝ επιθυμώ σε καμμία περίπτωση, να συμφωνήσει κάποιος με τα λόγια μου, χωρίς να έχει την πεποίθηση, να είναι και να νοιώθει ελεύθερος.
Ως επίλογο, να επισημάνω, ότι επί 40 και πλέον χρόνια, όλοι οι πρόσκαιροι «πολιτικοί μόδιστροι», είχαν «κλασμένη» την αριστερά, στα ποσοστιαία χρονοντούλαπα της ανήθικης απάθειας τους.
Καλημέρα σας

John Dimopoulos

_____________________________

http://wp.me/p1QIo0-7k7

This entry was posted in ΑΡΘΡΑ. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

