ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ… ΕΛΛΑΔΑ


ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ…
Είμαστε στο φθινόπωρο
όλα είναι χλωμά και γκρι..
Ξαφνικά μπήκε μια ηλιαχτίδα
που μου χαμογέλασε.
Την ρώτησα: μπηκες από την
λαμπερή Ελλάδα, ναι;
Μου απάντησε: Ναι , ψάχνω μια ελληνική καρδιά, κι
Ελλάδα μου είπε για τη δική σου καρδιά»
Ενιωσα ένα χλιαρό χάδι στο
στήθος μου κι έκλεισα τα ματια μου.
Ζήτησα από την ηλιαχτίδα να μου πεί
για την χώρα αγαπημένη.
Μου είπε: είναι άνοιξη εκεί και η ίδια
άνοιξη σου στέλνει αυτή την ψυχρή
ηλιαχτίδα για να μην την νοσταλγείς πολύ, κλείσε
τα μάτια σου για να βάλω εκεί την ομορφιά
της άνοιξης της Ελλάδας σου»
Το έκανα….
είδα έναν καταπληκτικό ήλιο
είδα τις Καρυάτιδες, ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΕΣ,
ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ η χώρα της καρδιάς μας.
Ολα τα λουλούδια ειχαν βλαστήσει
και φαίνονταν σαν ένα χαλί εκεί…
ένα χαλί με χρώματα και αρώματα
της Ελλάδας μου.
Κοίταξα τη θάλασσα, όλη γαλανή
που μπερδεύτηκε με το χρώμα του ουρανού…
Ταξίδεψαν τα κλειστά μάτιά μου και είδα….
την Κρήτη, την όμορφη και ζεστή Θεσσαλονίκη,
το Αγρινιο και τη λίμνη Τριχωνίδα του, είδα τη
Χαλκιδική,την Καστοριά, την Πελοπόννησο, τη
Σπάρτη, και θυμήθηκα στον Λεωνίδα
και την ασπίδα του…Κόρινθος, Σαλαμίνα,
Βόλος, Κατερίνη, Λάρισα και τα όμορφα αστέρια της,
Μακεδονια, Χίος, Καστελόριζο…:)
Πατρα, το νησί του Αμοργού, Κέρκυρα, Σούνιο,
Σαμοθρακη που…με έκανε να θυμηθώ
Ένα απόγευμα …η Νίκη στο Λούβρε….
Ζάκυνθος, με τα ομορφα λουλούδια άσπρα
που μεγαλώνουν στην άμμο της, Κόνιτσα,
η λύμνη των Ιωαννίνων, κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Εκείνη η ηλιαχτίδα, με έφερε παντού…ονειρεύτηκα…
Εδώ είνα φθινόπωρο αλλά…
ήμουν στην άνοιξη της Ελλάδας!!!
Εκεί! που με έφερε μια καλή
και ελληνική ηλιαχτιδα!

       * * * * *
24 Μαϊου 2012

Η Τάρα στο Facebook

This entry was posted in ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ. Bookmark the permalink.

7 Responses to ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ… ΕΛΛΑΔΑ

  1. Ο/Η Δήμητρα λέει:

    Οπως διαβαζετε η Ταρα απο το μακρυνο Περου, ειναι ενας ανθρωπος που η λεξη αγαπα ειναι πολυ μικρη για να εκφρασει καποιος τα συναισθηματα της.Λατρευει την Ελλαδα ,κοιμαται και ξυπναει με την γαλανολευκη..με τα μαρμαρα της Ελλαδας ,με τον ηλιο ,τα λιοδεντρα και τη θαλασσα αυτης της χωρας.Εμαθε ελληνικα μονη της.Και μιλαει τα ελληνικα πιο καλα ακομα και απο καποιους Ελληνες
    Αλλα εχει ενα ονειρο!!!!Ναρθει εδω στην Ελλαδα ,να πατησει τουτη τη γη….και να πεθανει εδω…
    Αλλα δεν εχει χρηματα…ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ πετουνται για βλακειες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ;ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ;

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η tara amaya λέει:

    Φιλοι μου απο Καπαγρινιου. Ηθελα να βάλλω εκεί που λέει: ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ ενα ακροστοιχιδα για το νησί, αλλά δε βλέπω ελεύθερο χώρο. Γι αυτό το γράψω απο εδώ. Να Το
    Κ αλά ξέρεις οτι όλος ο κόσμο σε
    Α γαπά
    Σ υνέχεια απ όλες της χώρες μεσα
    Τ αχυδρομείο
    Ε λαβες σαν
    Λ ουλούδια, κάρτες και γράμματα με
    Λ όγια αγάπης και βοήθεια
    Ο ταν είχες προβλήματα, θαρραλεο νησί!!
    Ρ ωτάω στον εαυτό μου
    Ι σως ήταν απαραίτητα όλα αυτά που
    Ζ είς, για να καταλαβαίνεις
    Ο οτι όλο το κόσμο σε γνωρίζει, σε θαυμάζει και σε αγαπά;;
    * * * * *
    1.Ιουνιου 2012
    Από την Λιμα, Περού, με αγάπη
    η Τάρα.
    ———————————-
    Σας ευχαριστώ, φίλοι μου απο Καπαγρινιου
    η εφηάλτης σας:(
    η Τάρα

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Tara λέει:

    Σωτήρη: καλησπέρα, δε μπορώ να στελνω ένα ποίημα για το Καστελλόριζο απο εδώ, το έγραψα στην μεσάνυχτα. Το εχεις στο μαιλ σου. Μια ερώτηση, μπορώ να βάλλω το ιδιο ποιημα στο Καστελλ[οριζο και στο μπλογκ μου;; Πάντα ήμουν και είμαι σωστή και μου αρέσει να κάνω τα πράγματα σωστά. Απάνδησε μου σε παρακαλώ. Για να δούμε εαν αυτή την τρήτη φορά θα γίνει, θα έρθει. Σε ευχαριστώ, η Τάρα
    ΜΙΑ ΣΕΙΡΗΝΑ ΛΥΠΗΜΕΝΗ…
    Μια πανέμορφη σειρήνα
    που την λένε Καστελλόριζο,
    είναι λυπημένη. Τι έχει η σειρήνα;
    Πάντα έχουμε «δεί» οτι οι σειρήνες
    τραγουδάν χαρούμενες,
    με τα μακρυά τους μαλλιά στολισμένα
    με άσπρα μαργαριτάρια και θαλασσινά λουλούδια.
    Γιατί κλαίει τώρα το Καστελλόριζο;
    γιατί δεν πετάν και δεν παίζουν τα δελφινια;
    το αφρός της, επίσης είναι λυπημένο.
    Τι έχει η σειρήνα; Τι έχει η θάλασσα της;
    ΄εχουν πιο πολύ αλάτι, που
    Βγάζουν απο τα μάτια της.
    Τα κοχύλια έχουν χάσει τα χρώματα τους
    δεν ακούμε πια το τραγούδι τους
    όταν τα βάζουμε στα αυτιά μας.

    Ο Πήγασος, που χορεύει πάνω στη θάλασσα,
    και οι γλάροι, μου είπαν που οτι παρόλο που
    είναι τόσο όμορφη και γλυκιά,
    έχει εχθρους που δεν την αγαπάν,
    δεν αγαπάν τα τραγούδια της,
    δεν αγαπάν η ομορφιά της,
    που μόνο την θέλουν γιατί,
    ο βράχος στον οποίο κάθησε,
    είναι σε ενα στρατηγικό μέρο,
    για να φέρουν μέσα εκείνο το άσπρο πνεύμα
    το μίσος και τη ζήλια τους. Αλλά…
    πρέπει να θυμηθείς όμορφη Καστελλόριζο,
    οτι δεν είσαι μόνο:)
    Οτι σχεδόν όλος ο κόσμος σε ξέρει
    και σε αγαπά, να θυμάσαι πάντα!
    οτι πήρες χιλιάδες γράμματα και κάρτες
    με λόγια αγάπης, βοήθεια και ελπίδες.
    Μην ξεχνάς, όμορφη σειρήνα Καστελλόριζο
    Ότι ένα μέρος παραδεισιακό και ήσυχο,
    δεν θα γίνει ποτέ ένα αρχηγείο στρατιωτικό!!!
    …………….
    Σκέπτομαι τώρα σαν ένα ελάφι κι ένα ύαινα……
    ………………..
    Κλείνω τα μάτια μου, έχουν ελληνική αλμύρα του Καστελλόριζου
    Είναι μεσάνυχτα εδώ αύριο θα είναι μια άλλη ημέρα για όλους μας…
    Λιμα, 12 Ιουνίου 2012
    Από την άλλη άκρη της γής,
    η Τάρα

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Tara λέει:

    Φίλοι μου:)) έβαλλα η ακροστοιχίδα για του Αγρινίου στο μπλογκ μου. Φιλιά, η Τάρα

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Tara λέει:

    Φίλοι μου που τόσο νοσταλγώ…`εγραψα `ενα νεο ποιημα που το λεω: Η Φιλία. Θα»θελα να το βάλλω εδώ, αλλα υπάρχει ενα προβλημα: πιο πάνω λεει:ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ. Για να μπω σε εκείνη σελιδα, μόνο πρέπει να πατήσω πάνω εκει που λεει Αγαπημενο κ.τ.λ. Είναι το μοναδικ`ο τρόπο που έχω για να πάω εκεί και φοβάμαι, ισως βάλλω εδώ το ποιημα Η φιλία και θα εξαφανίστηκε εκείνο που γράφει: ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ. Τι να κάνω; ο Σωτήρη πάντα ήταν «Ο Σωτηρης μου» :)) μιπως αυτός ξ`ερει αλλο τροπο. Αλλα ΔΕΝ θέλω να χάνω. Καλό βρ`αδυ. Εδω και λιγο το `εβαλλα στο μπλογ μου
    η Τ`αρα,

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε